hott sentap

untng la kan aku lg kne salahkn..aku xkcu kau da kn??so what nk ckp aku maki2 org..mke aku ad muke maki org ke??sentap ble dgr aku maki org..hahhaha xpna la weyh 17thn aku hidop xpna nk gdo maki2 org..bhse aku kental lg..aku xde pn maki awek kau kn?awek kau yg maki aku ad la..shitt damn!! --'aku da mls nk ckp ap2 lg..ckp bnyk2..ckp bnyk kang kau ckp aku yg sbok..kau mmg xpna sedar kn..da pnt da dgn permainan kau..kebrngkalian mcm bdk2 pn ad..aku backup org yg betol kot??xkn la aku nk pihak kt org yg salah..org da berubh sbb kau..kau plk mnyakitkn aty org..motif ap??bls dendam ke??hahhahaha.. sakit hati ney pn mkin bertmbh...kau pn da puas aty kn dgn semua ney..kau pn da berjaye mmbuat aty aku ney sakit mcm tergiris dekat jln rye...hahhaha...kau pn da pilih yg terbaek kn?..smile 4 you jela :)..prsaan aku dkt kau pn da terkubur smpi sni!!kau buat la ap yg kau rse baek utk kau..aku xkn cmpr lg psl kau ...aku pn xkn crik kau ..lg pn tu pn khndk kau kn??xbg aku crik kau n srh aku go die..oky fine fine !!!suke sesngat la..hahhaha ktwe skit hati...da mls nk samok sgt psl bnde2 ney...semoge ingatan aku psl kau pn hilang dgn cpt..xde hdp aku nk gle sgt pkir psl kau..tgk gmbr2 kau dkt fb yg sweet bagai kn..hahhaha suke2 suke2..hahhaha

k bye
:) smile smile