Alone again



mlm yg sunyi bersndry lg..keadaan mmbuat aku terkenang kau kmbali..perit utk semua ney utk aku lalui..sedikit dendam pown tidak terukir di hati ini,,tidak same dengan ap yg ad dalam fikiran kau..hati yg telah di lukai ini tetap setia memaafkan kau..walaupan berfikiran sejanak ada kala nye dendam..untk pngthn kau tp tu hnye sedetik waktu saje..sokongan dan semangat dari kawan2 shabat menjadi kekuatan diri aku..terima kasih kepada syahira n ain yg sudi melyan kerenah aku sepnjng aku berade dlm keadaan yg tidak tentu hala..di sebab kn kau yg bername lelaki...air mate membasahi pipi ketika ku terkenang dikau..aku redha  dengan semua keputusan kau..tp hati ini pasrah...hari demi hari kau luput dlm hidup aku hnye utk seketike..kerane hadir nye syg aku semkin kuat utk kau..tp itu semua nye hnye dlm mimpi aku je utk bersame kau semule..bia la hati memendam rase sendry..teringat akan segale kenangan kita bersame..aku hnye mampu berdoa yg terbaek utk kau..kenangan yg kte bina akan ku ukir dlm aty aku buat selamnye..aku xbley mnghalang rase syg utk mnyanyangi diri kau..walaupn aku da bhnti berharap kepada diri kau..aku akan berushe utk melupekn kau wlupn sukar untk aku laku kan..aku rindu kau sbnrnye..rndu nk dgr suare kau,msj dgn kau n rndu nk dgr kau ckp iloveyou..tp biarkan aku simpan je semua tu..sorry sebab pkir pasal kau lagi..:'( tapi ni la hakikat nye yang ad dalam hati aku..seikhlas hati aku mngatakan aku sayang kau walaupn kau xpna sedar semua tu..semoge kau dpt ap yg kau crik utk hdp kau selame ney :)smile 4 u..

k bye