finally horey horey^^

okyyyyyy....finally i can chnge life without you..:) k suke suke..sbb da pndai hidup tnpe dye...^^kdng kala mngis bkn sbb aku nak kau blek n lg bkn utk memerlukan kau dlm hidup aku..tp aku mngis krane aku sedar untuk belajar melepaskan kau..saat demi saat akhirnye aku sedar yg aku bley hidup tanpe kau..aku trime ape yg berlaku dlm perhbngan n percintaan kite..kau gembire tersenyum kn ble da merosakn segale nye..aku tewas sbb jatuh cinte kt kau!! but soal hati xde undng2 xde paksan right??tiade kasih yg manis selaen kasih cinte dan tiade kasih cinte yg ngeri melaen kan pts cinte..ayt sastera da kuar da..-.-..setiap pertemuan ad perpisah ..setiap masalah ad jln pnyelesaian nye..so cinte sejati adlah cnte yg masih lg tersnyum da mampu mendoakn 1 same laen..:)putus cinte akan berakhir dgn air mate,,cinte x berbls ibrat layang2 terpts tali..taatkala ibrat bertepuk sblh tgn..sedalam mane cinte dan syg kte kpd sesorg itu x terbls tetap sukar untk mngakhirnye dgn pkahwinan..cinte xslalu bersame jodoh but jodoh selalu bersame cinte..<3 melupakan seseorg yg di sygi amat sukar...tp cinte akn hidup bersame dgn waktu..dan apble wktu itu mati make mati la cinte itu..cinte xsemua akn bersatu..jike kte mncinte sesorg mendoakn nye adlah lbey baek drpd mbls dndm terhadap nye,,ayt mantap kn aku kuar kan..hahhah oky alhmdulilah semua nye akn di anggp kenangan kn?thnks 4 my frnz give me suport to forget him..not totaly i forget him but some little2..hahaha ayt bi mcm pundek aku gne..ahahhaha sedang mencari ketenagan dalam kehidupan..mencari jalan yg mnjayekan masa hadapan kelak! aku tau klu kau bce ney msty kau suke kn?sbb aku da xsdyh lg...aku tau berubh mne kau pn kau tetap ad prsan kan??aku pn da bley trime semua nye...kau da bnyk bg aku pngajran utk bercnte..thks to you la bedol..:) 

k babye
^_^